Brug for hjælp?
Har du spørgsmål eller problemer, så er vores kundeservice klar til at hjælpe dig.
Telefonsupport: +45 70 60 57 66 fra mandag til fredag kl. 10:00-12:00 og 12.30-15.00.
E-mail: [email protected]
Er dine bonuskroner ikke blevet registreret?
Såfremt du imod forventning ikke har modtaget bonuskroner på dit køb med dit tilmeldte betalingskort, kan du oprette en sag her. Vores kundeservice bestræber sig på at behandle sagen inden for 48 timer.
Bemærk:
- Dit betalingskort skal have været tilmeldt programmet inden dit køb hos partneren.
- Der skal være gået mindst 3 dage fra dit køb, til du kan oprette en sag.
- Har du handlet hos en deltagende webshop, skal du være opmærksom på, at webshoppen først trækker beløbet fra dit kort, når de afsender din bestilte vare.
- Vi efterregistrerer kun transaktioner, der er maksimalt 60 dage gamle.
Har du spørgsmål?
Ofte stillede spørgsmål